Ἡ μουσική ἐκφράζει τήν ἀγάπη μου..



(Ὁ χάρτης τῆς μουσικῆς εἶναι ἕνα πεντάγραμμο πού πάνω του γράφεται ἡ μελωδία τῆς ἀγάπης !)
~~

Πολλές φορές προσπάθησα νά γράψω μέ τούς στίχους
ὅλα τά συναισθήματα πού γένναγε ἡ καρδιά μου
ὅμως ἀπόψε μάτια μου κάτι ἄλλο θά σού γράψω
θέλω μέ ἀγάπη νά σού πῶ ὅ,τι μιλάει ἡ ματιά μου

εἶμαι τό πιάνο σου λοιπόν καί βγάζω μελωδίες
ἔχω πετάλια καί σουλτίνα γιά νά δίνω τό ρυθμό
σκορπίζω νότες, συναισθήματα, ἀβίαστα
κι εἶναι τά θέλω μου μά καί τά σ' ἀγαπῶ

μία νότα, τή φωτιά ἀνάβει ἀνάμεσά μας
μία μελωδία θεϊκή στόν ἔρωτα μέ μύησε
βαρύ ποτό ὁ ἔρωτας πού τρέχει μές τίς φλέβες
νάμα τή μία βραδιά, τήν ἄλλη δηλητήριο

- καί σού ‘χῶ προσκλητήριο ν’ ἀκούσεις τήν πνοή μου -

κι ὁ στίχος μία γουλιά, τόν πίνω στό ποτήρι μου
στό κόκκινο πιοτό οἱ νότες μέ καλοῦνε
εἶσαι τό καταφύγιο μά καί ἡ ἀνάμνησή μου
τά χείλη μου μία μουσική κι ἕνα φιλί ζητοῦνε

οἱ νότες μου ξεπήδηξαν μέσα ἀπό τό πιάνο
καί μία πληγή πού αἱμορραγεί παλευει γιά νά κλείσει
ἕνα βιολί λές κι ἔκλαψε ἀποψε για ἕνα τάνγκο
τά λόγια ἀργά, τῆς μουσικῆς, λιώνουν αὐτό τόν πάγο

- καί σού ‘χῶ προσκλητήριο νά ἔρθεις στή ζωή μου -

να ήταν ὅλα θά 'θελα μαγεία
μέσα στή μουσική, τά χάδια τά φιλιά, μαζί κι ἐσύ
ποιά ἄλλη θά 'ταν τέτοια κωμωδία;
τώρα μέ πᾶς ἐσύ....
ἐμπρός λοιπόν σ' αὐτή τή μελωδία!

λίγο ρόκ καί λίγο ἀγάπη.. ἔτσι εἶναι ἡ μουσική
στή ζωή ἄλλαξα χάρτη, μπέρδεψα σκιές κι ὀργή
ὄσο να τ' ἀντιλογήσεις λάθη δε χρεώνονται
τεχνητές οἱ ἀναπνοές μου, τά καλωδιώνουμε
νά μένουν ζωντανά

σά ματωμένο τριαντάφυλλο ἀπόψε ἡ καρδιά μου
ποῦ παίζει λύρα ἡ βοή τ' ἄνεμου καί μου σιγοτραγουδά
γιά σένα πού δέν εἶσαι πιά κοντά μου ὀμορφιά μου
τί ἄλλο πιά νά κάνω νά σού κλέψω τήν καρδιά;

σέ πιό παγκάκι τοῦ σταθμοῦ νά γράψω
μέ τό μελάνι τῆς καρδιᾶς τά σ' ἀγαπῶ μας
τά ὄνειρα πού κάναμε μαζί καί τήν τροχιά μας
μέ μία ἀγκαλιά σου τρυφερή ὅλα νά τά προσμένω

δακρύζω ὄταν σε σκέφτομαι, δέ θέλω νά σέ ξέρω
ἀφήνομαι στίς μουσικές καί σιωπηλά ὑποφέρω
θά σέ μισήσω εἶχα πεῖ πού χρόνια μ' ἐκδικεῖσαι
σέ μία μπαλάντα ἐρωτική, τόν ἔρωτα ἀρνεῖσαι

τά χείλη νά ‘χοῦν μουσική καί τήν καρδιά μου μόνη
στά χρόνια νά σε ψάχνει νά σέ βρεῖ στή μελωδία
κι οἱ νότες να μιλοῦν ὄλες για την αγάπη
τόν ἔρωτα πού ἄλλος δέν τόν ἔζησε
- παρά μονάχα στοῦ ὀνείρου μου τή σκέψη -
ποιά ἄλλη θά 'ταν τέτοια κωμωδία;

εἶσαι ἡ δόση πού ζητάει ἡ καρδιά μου
τό ναρκωτικό στίς φλέβες κι ἡ πιό βαριά ποινή
εἶσαι ὁ στίχος μές τή νότα πού μαγεύει
καί χαμένος τριγυρνῶ στή μουσική

θέλω νά γράψουμε μαζί ἐρωτικό ρυθμό
νά ταξιδεύουμε σέ θάλασσες μέ ἀγκαλιές θλιμμένες
στά βάθη τοῦ γαλάζιου, νά χαθοῦμε στό λευκό
γυμνοί ν' ἀναδυθοῦμε σ' ἐποχές ἐρωτευμένες

να ήταν ὅλα θά 'θελα μαγεία
μέσα στή μουσική, τά χάδια τά φιλιά, μαζί κι ἐσύ
ποιά ἄλλη θά 'ταν τέτοια κωμωδία;
τώρα μέ πᾶς ἐσύ....
ἐμπρός λοιπόν σ' αὐτή τή μελωδία!

στά χρόνια που περάσανε καί ἤμουνα μέ σένα
πίνω ἀπόψε στήν ὑγειά τούς τό ποτό
καί κάνω τά τραγούδια μου νότες γιά νά τ' ἀκούσεις
καθώς θά παίζονται στό πιάνο πού ἀγαπῶ

λίγο ρόκ καί λίγο ἀγάπη.. ἔτσι εἶναι ἡ μουσική
στή ζωή ἄλλαξα χάρτη, μπέρδεψα σκιές κι ὀργή
ὄσο να τ' ἀντιλογήσεις λάθη δε χρεώνονται
τεχνητές οἱ ἀναπνοές μου, τά καλωδιώνουμε
νά μένουν ζωντανά

- ἄραγε τί νά 'σαι ἐσύ πραγματικά; -
κι ὅλος μου ὁ κόσμος ἐχάθη
ἄλλαξα χάρτη ...

~~

Για την παρτιτούρα αυτής της μελωδίας έδωσαν νότες οι εξής φίλοι:

Γιώργος_Κ
Maria Paraskevopoulou
Λούσυ Μπούμη
Ntina Papamatheou
Maria Kokkinou
Marianna Si
Άρτεμις Δμ
Spyridoula-Yrw Gioldasi
Rena NoObi
Stigmi

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου